Pomoc
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Zadzwoń pod numer +48 46 833 59 16
Napisz do nas sklep@euromega.pl
Składanie zamówienia
Zamówienie najwygodniej złożyć poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka, a następnie kierując się informacjami wyświetlanymi na stronach wybraniu oczekiwanego sposobu dostawy i płatności.
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto na Stronie logowania.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostaniesz poproszony o Rejestrację i założenie konta, bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Jeśli zadzwonisz do nas i podasz dane teleadresowe, założymy Ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Możesz również złożyć zamówienie wysyłając do nas maila z kodem lub linkiem do produktu i swoimi danymi teleadresowymi.
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo Użytkowników podczas korzystania ze sklepu jest dla nas bardzo ważne. Jeśli zauważysz coś niepokojącego w jego działaniu, proszę nas o tym poinformować abyśmy mogli to sprawdzić.
- Zgłoszenie spamu mailowego
- Podejrzane wiadomości
- Przejęcie konta
- Podszywanie się pod Użytkownika
Sprawy techniczne
Dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z naszego sklepu było bezpieczne, wygodne oraz dostarczało wszystkich potrzebnych informacji. Prosimy o kontakt z nami jeśli natrafisz na jakiś problem - dzięki temu będziemy mogli Ci pomóc w jego rozwiązaniu.
- Nie dochodzą powiadomienia e-mail
- Występują problemy z logowaniem
- Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
- Występuje problem techniczny przy próbie wystawienia oferty
- Występują problemy z aplikacjami mobilnymi
- Występuje problem z opcją Obserwowane